Βιβλίο "ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Από τη θεωρία στην πράξη", 2020
Κυκλοφόρησε το βιβλίο "ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Από τη θεωρία στην πράξη", 2020, Μάρω Βλαχοπούλου από τις εκδόσεις Rosili. O Χρήστος Ζιάκης (imarketing) είναι ο συγγραφέας των κεφαλαίων:
- Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης (SEO)
- Σχεδιασμός & Ανάπτυξη Διαδικτυακής Παρουσίας
- Online Διαφήμιση
Στόχος αυτού του βιβλίου είναι να βοηθήσει τους επαγγελματίες του χώρου, επιχειρηματίες, στελέχη και φοιτητές προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδώννα καταλάβουν τι είναι το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, πώς λειτουργεί και πώς μπορεί να τους βοηθήσει να βελτιστοποιήσουν την εκστρατεία μάρκετινγκ αξιοποιώντας τις προκλήσεις, τεχνικές και εργαλεία του Digital Marketing.